To be continued....

7 april 2014 - Bangkok, Thailand

Lieve allemaal,

Het zit er weer bijna op. Hua Hin was genieten. Ralph is als een neger (hij wordt begroet met Salam en Sawadikrap) maar Mieke heeft ook een aardige kleur.
Vandaag verblijven we 1 nacht in Bangkok. Morgen vliegen we (via Dubai) naar huis.
Misschien houdt een vriend van Ralph woord en worden we we geupgrade. Eerst zien dan geloven. Vinden zelf dat we het wel verdienen.
Bij het wegen van de koffers kregen we een klein hartvergrotinkje: Allebei incl. handbagage 40 kilo! We snappen er helemaal niets van want we hebben ons nog zo in  gehouden....

Iedereen weer bedankt voor het meelezen en reageren. Het was weer een geweldige vakantie. Op naar de volgende!

Hopen jullie snel weer te zien en te spreken.

Mieke en Ralph

1. Henk&Loes:
    7 april 2014
    Prachtig zoals jullie eruit zien. een heel goede vlucht . het zal hier frisjes zijn, dus neem maatregelen,10 t-shirts over elkaar aan ,b.v.

Groeten!!!, Loes.
  2. Joyce:
    7 april 2014
    Veel te bruin en veel teveel bagage! Hahaha we hebben genoten van jullie verhalen. Hele goeie terugreis en ik vind ook dat jullie een upgrade verdienen na zo'n zware vakantie!

Xx
  3. Elles Bandringa:
    7 april 2014
    Gezellig dat jullie weer terukomen en fijn dat de reis zo soepel verlopen is. Goede vlucht en tot snel!
    XX Elles
  4. Kevin:
    Goeie reis terug ,
  5. Linda de Hertogh:
    7 april 2014
    Hele goede reis weer naar huis!liefs van ons allevier!
  6. Els en Trix:
    7 april 2014
    Wat jammer, dat de vakantie er al weer bijna op zit. Jullie hebben inderdaad allebei een goeie kleur, maar van Ralph wint niemand!!!! We duimen voor een upgrade.
    Goeie reis en we zien jullie morgenavond.
    Liefs,
    Els en Trix.
  7. Lau:
    7 april 2014
    Vreselijk gelachen om die 40 kg bagage! Ik denk dat niemand verbaasd is. Het zit vast in de familie. Toen ik de tweede keer naar Mongolie vloog had ik één (grote) koffer, die alleen al 40 kg woog!! De lokettiste was aardig: ik hoefde maar 8 kg bij te betalen... gelukkig wogen ze niet eens de handbagage..
    Heel goede geupgrade terugreis toegewenst, en ik hoop jullie nog te zien voordat ik zelf (de 18de) naar Altyn vlieg.
    Liefs, Lau
  8. Annelies Loor:
    9 april 2014
    Welkom thuis. We hebben weer genoten van jullie belevenissen. Tot gauw,Annelies